Wednesday, January 10, 2007

i'm lovin' it

Ah... you know whose catchphrase that is, right? Yup, it's McDonald's! And guess what? I'm working there. Not sure how much but I think it must be 4.5 per hour. Oh well. Today I had my trial run, and they said they can hire me but,

1. I need to get a typhoid injection.

2. I need to smile... not this :) smile, but this :D smile!!! Right now, I tried this :) smile, but it didn't do so well. From what they were asking me to do, I deduced that I should have this :D smile, so that I'd be friendly, not fierce >:) Hmm... confidence... confidence... I CAN DO IT!!!

3. I need to... ugh! SHAVE!!!! Yea I need to shave off the whole French beard I have :(( My dearest beard... it's going down the drain soon... and I'm gonna look like... a weirdo!!! or a little boy... whatever!

Anyway the job is ok, it can be a bit tiring, but a shot of Red-Bull before you start work, would keep you going. That's what I did today, drank a can of Red-Bull an hour before starting work. It was fun too. Ok more about the work later! Gotta catch some sleep now! God bless you all!

1 comment:

  1. Heya.. hope ur days at work are goin well, im sure it will be tough cos ur jus startin but once u get the hang of it, life will be much easier there.. lots of malay peepz will be crowdin tat place.. tampines is well known for them, so yea smile more n be extra outgoin ok?? im sure u wud do good.. arun get a tag board wud u, oh n im back to bloggin so check out my page ok? http://contagiousme.blogspot.com , take care! =)GeNie

    ReplyDelete

Comments are moderated. You must have a minimum of OpenID to post comments.